Да съберем отпадъците в ГДО разделно
Създадена от Дамян Иванов на 18 декември 2018
Започни с:    Първите | Последните
Отговор
618
Съдебния пазач
|
нерегистриран
10 октомври 2019, 06:47
11
-1
Хибридите започнаха да съскат и да показват зъби!
617
ХАХА
|
нерегистриран
09 октомври 2019, 11:32
10
0
До коментар [#616 #undefined] от "бах":Нивото на цялата дирекция е "НОЙ".
616
бах
|
нерегистриран
09 октомври 2019, 08:34
4
0
До коментар [#615 #undefined] от "Съдебния пазач":НОЙ неграмотник
615
Съдебния пазач
|
нерегистриран
08 октомври 2019, 17:26
11
-1
Вчера беше празник на ГДО- 7 мо число - превод на пенсиите от НОЙ на работещите/ нищонеправещите/ пенсионери в дирекцията. Честит празник уважаеми пенсионери!!!
614
?
|
нерегистриран
08 октомври 2019, 17:25
1
0
До коментар [#613 #undefined] от "кисад":
А кой е Стефчо СЕКТРОНА ?
613
кисад
|
нерегистриран
07 октомври 2019, 20:54
2
0
До коментар [#612 #undefined] от "едно интересно конкурсче":
Най после Стефчо СЕКТРОНА ще има шанс да стане началник отдел.
Евала на Велев махна се от тоя змиярник в централно.
612
едно интересно конкурсче
|
нерегистриран
05 октомври 2019, 12:33
5
-1
Окончателни резултати на кандидатите за длъжност началник отдел "Управление на информационна система и инфраструктура" в Национално ТОЛ управление при Агенция "Пътна инфраструктура"
API-LOGO_NEW-mini.png

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"



Формуляр

за окончателните резултати на кандидатите за длъжност началник отдел "Управление на информационна система и инфраструктура" в Национално ТОЛ управление при Агенция "Пътна инфраструктура"




№ Име, презиме и фамилия на кандидата Резултат от оценяване по чл. 24, т. 1 от НПКДС - тест / точки/ Коефициент Резултат от оценяване - интервю / точки/ Коефициент окончателен резултат
1 Любен Боянов Велев 24 3 27.66 4 182.64
2 Красимир Герасимов Банов 10 3 не издържал теста


Класиране на кандидатите за длъжността началник отдел 1щ.бр., "Управление на информационна система и инфраструктура" в НТУ при АПИ:

1. Любен Боянов Велев

Резервна листа: Няма



25.09.2019
http://www.api.bg/index.php/bg/karieri/rezultati/okonchatelni-rezultati-25092019
611
Надарен
|
нерегистриран
24 септември 2019, 10:05
7
-1
До коментар [#610 #undefined] от "Велик":Идва нов бюджет. А дано пак стане връката и ги издухат.
610
Велик
|
нерегистриран
24 септември 2019, 09:24
3
-3
И каква е разкийата, ако не бяха се пенсионирали? Нали пак имаше служители, които работеха до 60г. възраст. Сега си вземат това, което са трупали с гидини, цял живот. Стига завист!
609
някой
|
нерегистриран
23 септември 2019, 10:55
7
-2
До коментар [#608 #undefined] от "ренесансът на пенсионерите":Добре звучи написаното но от март 2018 до сега глас в пустиня И ТАКА ЩЕ Е
608
ренесансът на пенсионерите
|
нерегистриран
23 септември 2019, 09:46
6
-3
Промените отпреди три години доведоха до повсеместна и всепроникваща демотивация

ПРОФ. Д-Р ВЕСЕЛИН ВУЧКОВ, БИВШ МИНИСТЪР НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
педставете си следната ситуация: Ръководите голяма компания в състав от около 50 000 души. Човешките ресурси разпределяте в три групи – първата е подложена на най-сериозен труд (физически и умствен), втората изисква най-леки трудови задължения, а по средата е третата – с предимно административни отговорности. И тогава вземате управленско решение: най-тежките трудови задължения (първа група служители) ще възложите на хора, които са пенсионери. И освен това си налагате забрана – през следващите 8 г. не можете да освобождавате от длъжност под никакъв предлог тези пенсионери, на които възлагате най-тежката работа.

До това се свежда накратко реформата на МВР, която бе проведена през лятото на 2015 г. Представям я схематично, но сърцевината е видна. Тя обхваща част от онези пожарникари и полицаи, които работят по служебно правоотношение по Закона за МВР, а това по дефиниция е най-тежката трудова дейност в МВР, за разлика от онези, които работят по Закона за държавния служител (ЗДСл) или по Кодекса на труда (КТ).

Формите на проявление на реформата от август 2015 г. са следните:

а) въведе се изискване за осигурителен стаж (27 г.) и минимална възраст (започваща от 52 г. и 10 м.), за да може пожарникар или полицай да се пенсионира;

б) даде се право на всеки служител, който до 31 декември 2015 г. е натрупал осигурителния стаж, дори да е под минималната възраст, да се пенсионира, а преценката дали да го направи се удължи до края на 2018 г.;

в) забрани се на органа по назначаване да прекратява служебното правоотношение на този работещ пенсионер до навършване на 60 г.

Резултатите са много и до един са негативни

Първо, напълно се пренебрегва смисълът от упражняване правото на пенсия. Държавата чрез пенсионните фондове я изплаща заради простото житейско правило – изчерпаният трудов ресурс не позволява интензивна работа. А да възложиш на пенсионери да изпълняват най-тежките отговорности в МВР като пожарникари и полицаи на всички нива – това противоречи на елементарния здрав разум.

Повтарям, става дума за длъжностите с тежки отговорности в МВР (условно наречени „първа категория труд“, някога това бяха офицерите и сержантите в МВР), съпроводени от солидни компенсации: ранно пенсиониране, 2% клас прослужено време, близо 40 работни дни годишен отпуск, 120 лв. месечно безотчетни пари за храна, 20 заплати обезщетение при напускане (изчислени върху последна заплата), безплатен градски транспорт и пр. И сега се позволи тези хора да се пенсионират, да получават пенсия плюс всички права на условната първа категория, продължавайки работа, със забрана ръководството да ги освобождава.

Второ, хиляди пожарникари и полицаи се възползваха поетапно от тази реформа и получават едновременно пенсия и заплата; бройката вероятно надхвърля 3000. В масовата хипотеза се получава следното – в края на всеки месец се получа заплатата от МВР (достигаща до 2000 лв. и повече) плюс максималната пенсия от 910 лв. Това е така, защото става дума за служители с дълъг стаж (основно среден и висш ръководен кадър), което води до висока заплата и висока пенсия. Когато се премахне изискването за максимална пенсия – някои ще получават многократно по-голям месечен доход. Така се образува прослойка от

служители на МВР, получаващи месечно няколко хиляди лева

от бюджета и пенсионните фондове. Това няма аналог в българската история. Дори в тоталитарния период до 1989 г. най-привилегированите служители на МВР – офицерите и сержантите от Държавна сигурност, не можеха да получават едновременно високата си заплата и високата си пенсия. Подобен пример няма и в европейските пенсионни системи.

Трето, тази реформа мигновено разпростря парализиращия си вирус в целия ведомствен организъм под формата на всепроникваща демотивация. Да, това е темата, която всеки ден се дискутира в стотиците полицейски и пожарникарски поделения. А защо е така?

От гледна точка на пожарникарите и полицаите с пенсия и заплата, сполучливо наречени „хибридни“ – безоблачното дълготрайно получаване на пенсия и заплата се превърна в доминираща житейска философия. Тези служители напълно притъпиха инициативността си и поемането на отговорност, управлявайки въз основа на принципа „ден да мине, друг да дойде“, тъй като така няма да допуснат никаква грешка и си гарантират получаване на пенсия и заплата до 60-годишна възраст. Но какво се случи с останалите пожарникари и полицаи, които са много повече и са без възможност да получат тази привилегия? Тяхната демотивация е с по-тежки последици, тъй като

никога няма да постигнат привилегиите на „хибридните“

си колеги, а освен това (и тук е същественото) – поетапното им кариерно израстване е блокирано, тъй като пенсионерите никога няма да освободят по своя воля ръководните позиции, докато не навършат 60 г.

Впрочем в началото идентична промяна обхвана и военнослужещите, но след година и половина грешката частично беше поправена, като се даде право на ръководителя по своя преценка да освободи работещия пенсионер без предизвестие.

Споделям тези свои тревожни изводи не защото в навечерието на тази реформа преди почти три години се отправиха предупреждения, включително от мен. Този текст не е и неуважение към пенсионерите. Напротив – грешката е ръководна, не при тях. Ръководейки министерството, предприех последователни усилия за освобождаване на всички работещи пенсионери в МВР, включително на трудов договор. А месеци след това се предприе точно обратна политика. За жалост до днес на ръководни позиции, включително по Закона за държавния служител в МВР, се назначават пенсионери.

Това не е реформа, това е контрареформа

Пенсионери трябва да се назначават и оставят на работа по изключение, например за предаване на опит, но само по граждански или трудов договор, временно. Още по-абсурдно е да назначаваш на шефски позиции с реформаторски задачи хора, които са пенсионери. Това е вредно за МВР. Това се знае отлично от всички ръководители (политически и професионални) и от всички служители, но никой не проявява воля да я дискутира открито.

Тоталната демотивация в МВР е проблем, значим за всички граждани. Освен това по темата не може да се изведат политически дивиденти и по нея не бива да има политическо противопоставяне. Ако има политически проблем, той се състои в това, че подобна „реформа“ се проведе набързо, без да присъства в предизборна или правителствена програма.

Отлагането на решаването му – с всеки месец, с всеки ден – само го задълбочава. Законодателят следва да консолидира политическа воля и да вземе трудно политическо решение, за да елиминира тази неприемлива от всички гледни точки ситуация.

Възможните решения са две. Първото – онези, които са поставени в двойствена роля на пенсионери и служители, да изберат едно от двете – пенсионер или служител. Но специалисти по осигурително и по трудово право споменават, че това е почти неизпълнимо. Тогава остава единствен втори вариант – законова промяна, която задължава органа по назначаване да освободи в много кратък срок и без изключение всички полицаи и пожарникари, получаващи заплата и пенсия. Без възможност за преценка, а всички, защото в противен случай ще се задвижат механизми на покровителства, видими и невидими. Да, това е трудно решение, но не е толкова болезнено, защото ще отпуши тапата на кариерното израстване, замествайки пенсионерите с по-млади служители. А най-важно е никога занапред подобен саморазрушителен управленски експеримент да не бъде предприеман.

https://news.lex.bg/мвр-ренесансът-на-пенсионерите/?fbclid=IwAR078zCD9_ElVabJZAWOVSaWP2040qSbsnyo6u0tJ-SxUOBuY1fVQLnrMqA


607
знаещ
|
нерегистриран
19 септември 2019, 16:24
0
0
Проблеми винаги ще има
606
До драскачи
|
нерегистриран
12 септември 2019, 10:30
7
-6
Дадоха на драскачите тук по 100 кинта към заплатата за август и решиха проблемите на всички драскачи тук.
605
111
|
нерегистриран
11 септември 2019, 13:08
3
-3
Тишина
604
|
нерегистриран
26 август 2019, 12:45
4
-2
https://brutalsex.bg7.eu/303776/ с тези икономически резултати скоро ще има пак увеличение на заплатите
603
!!!!
|
нерегистриран
26 август 2019, 11:38
7
-4
До коментар [#602 #undefined] от "питане":С връзването на обувки и лизането на подметки.
602
питане
|
нерегистриран
26 август 2019, 10:18
9
-5
Защо все едни и същи хора ходят по екстрадиции? С какво тия същите са по от другите си колеги?
601
има
|
нерегистриран
26 август 2019, 00:10
5
-1
До коментар [#600 #undefined] от "Дрехи няма":дрехите са почти ушити по думите на Кръстев и Велев,нищо че още няма сключен договор с фирма за изработката им. АПОЛО
е нашата (тяхната)фирма .
600
Дрехи няма
|
нерегистриран
25 август 2019, 22:02
6
-1
Какво стана с парите за дрехи? Дрехи не дадоха и парите изгоряха.По закон ни се полагат.
599
|
нерегистриран
21 август 2019, 21:28
1
-2
Вижте нещо интересно са черните дупки https://brutalsex.bg7.eu/302346/
ТВОЯТ КОМЕНТАР
Име (коментирате, като нерегистриран)
Коментар
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Снимка 5
Снимка 6
Въведете буквите и цифрите от кода в дясно